vrijdag 31 maart 2017

Bootje varen met Once upon a party

Op een zondagnamiddag hield Mode Coupon een uitverkoop. Het was de verre rit naar Sint-Niklaas meer dan waard! Ik vond er enkele pareltjes van stoffen, waaronder dit schattige stofje met bootjes.  Het stofje deed me onmiddellijk aan mijn eigen kleutertijd denken, ik had een zomerkleedje in bijna een gelijkaardig stofje.



Once upon a party blijft hier een succespatroon. Ik hield het wel opnieuw bij de basisversie. Een lastige virale infectie zorgde voor wat futloze avonden en dan is het geen goed idee om ingewikkelde patronen over te tekenen...
Maar die basisversie mag er ook wel zijn!

 
 
De V-rug blijf ik het mooiste vinden aan deze versie, het zorgt voor een feestelijke tintje!
En die blinde rits is echt wel blind deze keer!


Voor de gelegenheid vouwden Lonne en ik origami bootjes uit papier. We keken samen naar een youtube filmpje en ze was vertrokken, die knutsel-dochter van mij. Kleine zus heeft nog uren met de bootjes gespeeld! Wie zegt dat speelgoed duur moet zijn...

 
Mijn fotomodel had er zin in, deze foto typeert mijn jongste lachebekje helemaal! We zijn al klaar voor de zomer!


3 opmerkingen: